حریم خصوصی

فروشگاه روغن موتور پارس در راستای تامین و ارائه دهی مناسب به تمامی مراجعین ، مشتریان گرامی و کاربران عزیز به جهت استفاده از تمامی بخش های سایت از جمله ایجاد نقطه نظرات و انتقاد ها ، خرید محصولات و ارتباط با کارشناسان سایت اطلاعاتی را از کاربران خود دریافت می کند. ضمن احترام به حریم شخصی عزیزان برای ارسال محصولات ما نیاز به اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی ، استان و شهرستان ، آدرس و کد پستی و شماره تماس داریم و تمامی این اطلاعات تنها برای ارسال سفارشات استفاده خواهد شد.

به جهت ارسال بهتر کالا درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه روغن موتور پارس جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

فروشگاه روغن موتور پارس ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وبسایت ویرایش کند. همچنین، اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مرتبط با محتوای مجرمانه باشد، فروشگاه روغن موتور پارس می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران با استفاده از خدمات وب‌سایت فروشگاه روغن موتور پارس، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به فروشگاه روغن موتور پارس اعطا می‌کنند و حق اعتراض را از خود سلب می‌کنند.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

باشد که مشتریان و کاربران عزیز در این بستر امن و مطمئن تمامی نیاز های خود را در لوازم مصرفی خودرو از طرف فروشگاه روغن موتور پارس بر طرف سازند.