فیلتر روغن

بهترین فیلتر روغن برای خودرو شاهین

روغن موتور شاهین به همراه فیلتر ها

مقدمه

با توجه به محصولات جدید شرکت ایران خودرو و سایپا در این مقاله می خواهیم به یکی از این محصولات شرکت سایپا که شاهین است بپردازیم .

شاهین توسعه یافته با کد اس‌پی۱۰۰ شناخته می‌شد، هرچند برخی منابع آن را به عنوان خودروی ملی با نام کلی «ایکس۳۰۰» معرفی می‌کردند. این خودرو بر اساس یک پلت‌فرم با ابعاد بزرگتر نسبت به مدل‌های ایکس۱۰۰ (خانوادهٔ پراید) و ایکس۲۰۰ (تیبا، ساینا و کوییک) طراحی شده بود. در ابتدا، برنامه‌ریزی شده بود که شاهین در دو تیپ S و G عرضه شود. تیپ S به عنوان مدل ساده‌تر و تیپ G به عنوان مدل گران‌تر و آپشنال در نظر گرفته شده بود. اما، در سال ۱۳۹۹، سیاست‌های سایپا باعث شدند که تیپ S هرگز عرضه نشود و فقط بعنوان خودروی سازمانی برخی مدیران سایپا مورد استفاده قرار بگیرد. البته، در سال ۱۴۰۲، تیپی دیگر از این خودرو با نام GL وارد بازار شد که از لحاظ ویژگی‌های فنی و رفاهی فرق چندانی با تیپ G نداشت، و تنها تفاوت آن با تیپ G در نبود سانروف بود.

مشخصات فنی و موتوری سایپا شاهین 

خودروی شاهین که پلتفرم موتوری آن تفاوت چندانی با دیگر خودرو های گروه سایپا نداشته و از یک پلتفرم استفاده میکند ، شاهین سایپا با دو گزینه موتور ۱۵۳۵ سی سی (۱٫۵ لیتر) و ۱۶۰۰ سی سی (۱٫۶ لیتر) در دسترس است. در ابتدا برنامه بود از موتور ۱۶۵۰ سی سی برلیانس اچ۳۳۰ استفاده کند، اما به دلیل تحریم‌های ۱۳۹۷ و خروج برلیانس از ایران این موضوع منتفی شد. در نهایت تصمیم گرفته شد که از نمونه‌ای با تقویت و نصب توربوشارژر موتور هشت سوپاپ از خودروی تیبا استفاده شود. موتور توربوشارژر این خودرو تقریباً قدرت ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۸ نیوتن متر را تولید می‌کند.

حتما بخوانید:  خرید فیلتر روغن در بندرعباس

حال متوجه می شویم که تمامی قطعات و لوازم مصرفی این خودرو کاملا مشابه با گروه سایپا می باشد.

حال به مهمترین بخش این مقاله که بهترین فیلتر روغن شاهین می باشد می پردازیم

بهترین فیلتر روغن برای سایپا شاهین

سرکان

شاید بسیاری از افراد سوال داشته باشند که کدام نوع فیلتر روغن برای شاهین بهتر است؟ یا کدام برند خوبی برای آن وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال، نیاز به آزمایش و تجربه‌های فراوان از سوی کارشناسان خودرو داریم. فروشگاه ما یعنی “فروشگاه روغن موتور پارس” که با 50 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش انواع روغن موتور و لوازم مصرفی خودرو مفتخر است که شما را در این زمینه راهنمایی کند. ما مطمئنیم که شرکت سرکان، با استفاده از بهترین مواد پایه و بهترین نوع کاغذ صافی در فیلتر آلات روغن، می‌تواند بهترین گزینه برای شما در تهیه فیلتر روغن برای خودروی شاهین باشد.

 

فیلتر روغن شاهین سرکان

فیلتر روغن سایپا شاهین سرکان کد 7735

Original price was: 143,000 تومان.Current price is: 129,000 تومان.
فیلتر روغن شاهین سرکان فیلتر روغن سایپا شاهین سرکان قطعه ای برای تصفیه روغن موتور خودرو می باشد و لازمه

کاسپین

بعد از این، به شرکت کاسپین می‌پردازیم. این شرکت، قبلاً با نام فومن شیمی شناخته می‌شد که در زمینه تولید و عرضه روغن ترمز شهرت داشت. امروزه، این شرکت تلاش می‌کند تا فیلترهای خودرو را با کیفیت بالا تولید و عرضه کند تا به مشتریان خود ارائه دهد.

حتما بخوانید:  روغن موتور پژو پارس معمولی

قیمت فیلتر روغن شاهین 

برای دریافت قیمت فیلتر روغن مدل‌های شاهین و همچنین اطلاع از موجودی، شما عزیزان می‌توانید به فروشگاه روغن موتور پارس مراجعه کرده و از تنوع محصولات آن استفاده نمایید. همچنین، برای خرید بهتر و انتخاب مناسب‌تر، می‌توانید از مشاوره کارشناسان متخصص این فروشگاه استفاده کرده و اقدام به خرید بهترین فیلتر روغن برای خودروی خود نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *