فیلتر روغن

بهترین فیلتر روغن برای تیبا 1 و تیبا 2

بهترین روغن موتور برای ساینا، تیبا، شاهین، کوییک روغن موتور پارس

مقدمه

امروزه در جامعه ما و همچنین در اقصی نقاط جهان استفاده از خودرو هایی که صرفه اقتصادی دارند بسیار رایج است و این موضوع از کشور ما نیز پوشیده نیست.

کشور ما ایران با توجه به صنعت خودرو سازی بسیار ضعیفش دارای دو شرکت خودرو سازی به نام سایپا و ایران خودرو می باشد که سوا از زمانی که این دو شرکت وارد کننده خودرو از طرف دولت بودند هنگام تحریم ها تبدیل به تنها خودرو سازهای داخل کشور شدند.

مسئولیت این دو خودرو ساز مخصوصا در زمان تحریم ها ارائه خودرو هایی با صرفه اقتصادی و کم هزینه برای مردم بود و هم اکنون نیز می باشد.

حال قرارست به یکی از این خودرو های اقتصادی شرکت سایپا که تیبا نام دارد بپردازیم.

مشخصات خودروی تیبا

یکی از نتایج اساسی پروژه ارتقاء پلتفرم پراید در سال ۱۳۸۸، ابداع محصولات جدید با نام‌های مینیاتور و سپس تیبا بود. هر دو پراید و تیبا از یک پلتفرم مشترک بهره می‌برند.

موتور تیبا دارای ۴ سیلندر و حجم ۱.۵ لیتری است که توانایی تولید ۸۷ اسب بخار را داراست. گیربکس آن یک دسته‌بندی ۵ سرعته دارد و گشتاور آن نیز برابر با ۱۲۸ است ، که این موتور با سایر محصولات اقتصادی شرکت سایپا که شامل پراید ، ساینا و کوییک می باشند کاملا یکسان است.

حتما بخوانید:  خرید بهترین فیلتر روغن برای ساینا

زمان تعویض روغن و سرویس دوره ای خودروی تیبا 

به منظور سلامت خودرو و بهینه کار کردن موتور خودرو و همچنین تداوم سلامتی ، نیاز است که به سرویس دوره ای خودرو توجه ویژه ای شود . 

به طور خلاصه خودروی تیبا باید در هر 5000 کیلومتر الی 7000 کیلومتر به اتوسرویس کار مراجعه و لوازم مصرفی خود را اعم از فیلتر آلات که شامل فیلتر روغن ، فیلتر هوا ، فیلتر کابین و فیلتر بنزین می باشد را تعویض نماید.

حال بدون فوتی و معطلی وقت به بهترین فیلتر روغن برای تیبا 1 و تیبا 2 خواهیم پرداخت.

بهترین فیلتر روغن تیبا 

سرکان

شاید سوال خیلی از عزیزان این باشد که بهترین نوع فیلتر روغن تیبا یا بهترین مارک فیلتر روغن برای تیبا چه برندی می باشد؟

پاسخ دادن به این سوال نیازمند آزمایش و تجربه های فراوان از سمت اتوسرویس کاران می باشد که خوشبختانه فروشگاه ما یعنی فروشگاه روغن موتور پارس با 50 سال سابقه در زمینه فروش انواع روغن موتور و لوازم مصرفی خودرو می تواند قطع به یقین بگوید شرکت سرکان با استفاده از بهترین مواد پایه و بهترین نوع کاغذ های صافی استفاده شده در فیلتر آلات روغن می تواند بهترین انتخاب شما در جهت تهیه فیلتر روغن برای تیبا باشد. 

فیلتر روغن تیبا سرکان کد 7735

Original price was: 143,000 تومان.Current price is: 129,000 تومان.
فیلتر روغن تیبا ، تیبا 2 سرکان  فیلتر روغن تیبا و تیبا 2 قطعه ای برای تصفیه روغن موتور خودرو
حتما بخوانید:  نحوه تعویض فیلتر روغن در منزل👷🏽
کاسپین

در وهله بعد به شرکت کاسپین می رسیم ، شرکت کاسپین که با نام فومن شیمی در تولید و عرضه روغن ترمز به شهرت رسید امروزه سعی در تولید و ارائه فیلتر آلات خودرو داشته و فیلتر آلات با کیفیتی را به مردم عرضه نموده است.

فیلتر روغن پراید ،تیبا ،کوییک ،ساینا،مزدا323 کاسپین کد fw68

99,900 تومان
فیلتر روغن پراید ،تیبا ،کوییک ،ساینا،مزدا323 کاسپین فیلتر روغن پراید ،تیبا ،کوییک ،ساینا،مزدا323 کاسپین، این فیلتر روغن از شرکت فیلترسازی

فیلتر روغن تیبا با پراید فرق دارد ؟

سوالی که خیلی از عزیزان ممکن است برایشان پیش بیاید این است که آیا فیلتر روغن تیبا با پراید تفاوت و فرق دارد؟ خیر ، هیچ تفاوتی ندارد ، به دلیل استفاده یکسان خودرو های اقتصادی شرکت سایپا از یک پلتفرم یکسان و موتور یکسان ، عمدتا فیلتر روغن آن ها هیچ تفاوتی باهم ندارد و می توان برای اکثر خودرو های شرکت سایپا از یک نوع فیلتر روغن استفاده نمود.

قیمت فیلتر روغن تیبا 1 و تیبا 2

جهت دریافت قیمت فیلتر روغن تیبا و اطلاع از موجودی ، شما عزیزان همواره می توانید به فروشگاه روغن موتور پارس رجوع کرده و اطمینان حاصل نمایید . همچنین می توانید برای خرید و تجربه بهتر همواره از مشاوره کارشناسان روغن موتور پارس استفاده کرده تا با خرید مناسب بهترین عملکرد را برای خودروی خود دریافت کنید.

حتما بخوانید:  خرید فیلتر روغن در بندرعباس

4 دیدگاه در “بهترین فیلتر روغن برای تیبا 1 و تیبا 2

  1. زهراف گفت:

    چقدر عالی توصیح دادین، کار آدمو راحت کردید! خیلی خوشم اومد. دمتون گرم.

    1. علی اعتمادی گفت:

      خواهش ميكنم ممنون از ديدگاهتون

  2. عاطفه گفت:

    سلام، ممنون از مطالب مفید شما 🙏

    1. علی اعتمادی گفت:

      خواهش ميكنم سلامت باشيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *